Аналіз до твору Лобо

Мова і література
Відповіді із зарубіжної літератури для 5 класу, тема "Лобо". Підручник Ніколенко. Сторінка 174-175
  1. Який епізод справив на вас найбільше враження? Чому?

На мене найбільше справив епізод, коли Лобо шукав свою подружку. Він отримав розбите серце, забув про обережність і кмітливість. Його вбивало те, що Бланки більше нема, життя втратило сенс.

  1. Знайдіть і виразно прочитайте описи вовків. Прокоментуйте їх. «Старий Лобо-справжній велетень..».
  •     «Неймовірної краси білий вовк,.. Певно, самиця ,..мексиканці назвали її Бланкою».
  •     «Інший вовк, рудої масті, відзначався нечуваною спритністю».

    Усі вовки в зграї були особливо сильні, гарні та великі. Будь-кого в компанію не брали.

  1. Чи змінювалося ваше ставлення до Лобо впродовж читання твору? Поясніть свою відповідь.

    Спочатку Лобо здавався зухвалим і безстрашним вовком. Який для своєї забави тримав у страху пастухів та жителів.

    Але думку змінилась. Він справді цінував свою подругу, і коли втратив її, життя стало йому не потрібне без Бланки.

  1. У чому виявилось «лицарство вовка» в оповіданні Е.Сетона-Томпсона?

Лицарство Лобо проявлялось у декількох ситуаціях:

А) Те, як він захищав свою зграю, першим провіряючи всі сумнівні речі;

Б) Його реакція на втрату своєї подружки; він нехтував своєю безпекою щоб знайти хоча б її мертве тіло.

  1. Придумайте назви до всіх частин твору. Визначте провідну думку кожної з них.

І – «Зграя Лобо»

Тут нас знайомлять із учасниками зграї, що вони робили та за що їх не люблять.

ІІ – «Кмітливість вовка та лови на нього»

У цій частині ми розуміємо наскільки Лобо розумний та кмітливий, його неможливо було обманути.

ІІІ – «Падіння Лобо»

Остання частина дала зрозуміти, який вовк був насправді, що він кохав та цінував.

  1. Чому скотарі прагнули знищити невеличку зграю хижаків? Оцініть їхні вчинки.

    Зграя вовків Лобо була особлива, вони були вибагливі до їжі та до розваг. Їх неможливо було спіймати й вони постійно вбивали корів. За невеликий проміжок часу вони загризли близько двох тисяч голів. А для своєї розваги могли вбити й не скуштувати до 250 овець.

    Зграя відчувала, що вони головні, усіма цими вчинками вони доводили це.

  1. Знайдіть авторські оцінки Лобо. Чи збігається позиція автора з вашою позицією? У яких епізодах?

    Автор описував Лобо як могутнього вовка, шляхетного та благородного. Той який здатний проявляти почуття та піти на самопожертву, через власне горе.

    Я вважаю, що вчинки вовка заслуговують поваги: він завжди обирав безпеку зграї понад свою, був уважним, віддано кохав і не хотів жити без Бланки.

    Спочатку Лобо здався мені негативним персонажем, який нищить худобу невинних людей. Але надалі він розкрився для мене з іншого боку. Автор також це зобразив епізодом, де мисливець відчув жаль до його горя.

  1. Чого навчає історія про Лобо?

Ця історія показує людям, що тварини також мають своє життя, почуття, цінності та вірність. Не кожна людина спроможна так глибоко тужити за близькими, як це робить у творі Лобо.

  1. Доберіть прикметники, які характеризують Лобо на початку й наприкінці твору. Складіть із ними речення (3-4).

На початку: зухвалий та гордий.

  • Лобо поводився зухвало щодо селян.
  • Вовк був гордий, їв лише зловлене ним м’ясо.

Наприкінці: шляхетний, відданий.

  • Лобо був відданий своєму коханню – Бланці.
  • Вовк шляхетно прийняв свою смерть.
  1. Чи є загроза диким тваринам у вашій місцевості? Що потрібно зробити для їх захисту?

Мені здається, що головна загроза для тварин – це лісові пожежі. Кожен рік люди спалюють траву та очерет, вчасно не погасивши вогонь, він поширюється дуже швидко й стає неконтрольованим. Через це дуже страждають лісові та польові жителі: зайчики, їжачки, кабани, лисички та інші.

Щоб такого не було не треба:

  • палити траву й очерет;
  • вчасно гасити багаття;
  • не кидати недопалків.
Оцінка
( 14 оцінок, середнє 4 з 5 )
Поділитись в соцмережах
Додати коментар