Узагальнення до Розділу 5
1. Зазнач, як називають процес утримання інформації у пам’яті.
- А запам’ятовування
- Б зберігання
- В відтворення
- Г забування
2. Укажи, як найкраще запам’ятати інформацію.
- А прослухати один раз
- Б прочитати двічі
- В прослухати кілька разів та відтворити
- Г прочитати один раз та відтворити
3. Обери зайве слово чи словосполучення у переліку термінів
короткочасна пам’ять, довготривала пам’ять, амнезія, увага, сон
4. Установи відповідність між видами здібностей та їхнім визначенням.
- 1 Обдарованість
- 2 Талант
- 3 Геніальність
- А наявність загального рівня здібностей, що не виділяє людину серед інших
- Б рівень розвитку природних задатків, у якому людина може створювати нове, незвичайне
- В наявність такого рівня здібностей, що виділяє людину серед інших
- Г наявність у дитини кількох видів здібностей в одній галузі, що дають змогу досягти вершин певної професії
5. Зазнач назву української наукової станції в Антарктиці.
- А «Академік Грушевський»
- Б «Академік Вернадський»
- В «Академік Винниченко»
- Г «Академік Корольов»
6. Доведи, що здібність і задатки – не одне й те саме.
7. Чому, на твою думку, тривалість сну в дітей і підлітків відрізняється?
8. Поясни, чим механізм нагрівання атмосфери Землі схожий на нагрівання рослин у теплиці.
9. Сформулюй і запиши поради для кращого запам’ятовування інформації.
10. Часто можна почути думку «Невже сучасна наука не може винайти засіб для повного знищення комарів? Від них стільки неприємностей людям і тваринам!» Уяви, що такий засіб знайдено. Чи правильно вчинить людина, якщо скористається ним? Чому?