Узагальнення до Розділу 5. Пізнаємо природу – 6 клас. Гільберг.

Узагальнення до Розділу 5

1. Зазнач, як називають процес утримання інформації у пам’яті.

  • А запам’ятовування
  • Б зберігання
  • В відтворення
  • Г забування

2. Укажи, як найкраще запам’ятати інформацію.

  • А прослухати один раз
  • Б прочитати двічі
  • В прослухати кілька разів та відтворити
  • Г прочитати один раз та відтворити

3. Обери зайве слово чи словосполучення у переліку термінів

короткочасна пам’ять, довготривала пам’ять, амнезія, увага, сон

4. Установи відповідність між видами здібностей та їхнім визначенням.

  • 1 Обдарованість
  • 2 Талант
  • 3 Геніальність
  1. А наявність загального рівня здібностей, що не виділяє людину серед інших
  2. Б рівень розвитку природних задатків, у якому людина може створювати нове, незвичайне
  3. В наявність такого рівня здібностей, що виділяє людину серед інших
  4. Г наявність у дитини кількох видів здібностей в одній галузі, що дають змогу досягти вершин певної професії

5. Зазнач назву української наукової станції в Антарктиці.

  • А «Академік Грушевський»
  • Б «Академік Вернадський»
  • В «Академік Винниченко»
  • Г «Академік Корольов»

6. Доведи, що здібність і задатки – не одне й те саме.

7. Чому, на твою думку, тривалість сну в дітей і підлітків відрізняється?

8. Поясни, чим механізм нагрівання атмосфери Землі схожий на нагрівання рослин у теплиці.

9. Сформулюй і запиши поради для кращого запам’ятовування інформації.

10. Часто можна почути думку «Невже сучасна наука не може винайти засіб для повного знищення комарів? Від них стільки неприємностей людям і тваринам!» Уяви, що такий засіб знайдено. Чи правильно вчинить людина, якщо скористається ним? Чому?

Оцінка
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
Поділитись в соцмережах
Додати коментар