Що робити, якщо iPhone 12 вийшов з ладу?

Навіть такі надійні пристрої, як iPhone 12, з часом виходять з ладу. Щоб повернути пристрій до роботи та уникнути зайвих витрат, важливо знати, які проблеми можна вирішити самостійно, а в яких випадках необхідно звернутися до сервісного центру.

Що робити, якщо iPhone 12 вийшов з ладу?

Найпоширеніші поломки iPhone 12, а також їхні можливі причини та наслідки

Проблема Можливі причини поломки Наслідки несправності
Розбитий екран Використання смартфона без захисного скла. Падіння, сильний тиск на дисплей, випадковий удар тощо. Тріщини на екрані, порушення роботи сенсору.
Інші проблеми з дисплеєм (збої в підсвітці, “биті” пікселі, порушення колірної гами, смуги на екрані тощо) Програмні збої, знос компонентів, механічні пошкодження, волога, сильний тиск на екран. Спотворення та зниження якості зображень.
Проблеми з батареєю Природне старіння АКБ, перегріви, використання неоригінальних зарядних пристроїв, програмні збої, пошкодження контактів, волога. Перегрівання, короткий час автономної роботи.
Збої в роботі камер Пошкодження через падіння, вологу, програмні збої. Засмічення об’єктива. Зниження якості зображення або повна неможливість знімати фото та відео.
Неправильна робота кнопок Механічні пошкодження або зношування компонентів, програмні збої, попадання в механізм вологи або забруднень Повна або часткова відмова кнопок, що викликає ускладнення використання гаджета.
Проблеми з ПЗ Збої при оновленні ОС, неправильні налаштунки, конфлікти між додатками, програмні помилки або віруси. Зависання та глюки пристрою, помилки у роботі додатків, загальне зниження продуктивності, риск втратити дані.
Проблеми зі зв’язком Нестабільний сигнал мережі, пошкодження антени, проблеми з SIM-карткою, програмні збої. Поганий зв’язок, переривання дзвінків, неможливість підключитися до Wi-Fi або Bluetooth.

Детальнішу інформацію про обслуговування та ремонт iPhone 12 дивіться на офіційному сайті сервісного центру Applefix.

Які з проблем можна вирішити самостійно?

Практично будь-який досвідчений користувач Айфон 12 може спробувати полагодити смартфон, якщо трапились незначні збої, що не потребують складного ремонту чи заміни компонентів.

1. При проблемах з камерами можна:

  • Очистити об’єктив камери за допомогою спеціальної серветки;
  • Перевірити грамотність налаштувань камер.

2. При проблемах зі зв’язком можна:

  • Перевстановити SIM-карту;
  • Перевірити правильність налаштування мобільної мережі — якщо проблема у цьому, оновіть мережеві параметри (за допомогою оператора або вручну);
  • Перезавантажити та правильно налаштувати роутер / маршрутизатор для вільного доступу в інтернет.

3. Проблеми з камерами, зв’язком, батареєю тощо можуть бути викликані різноманітними програмними неполадками та неправильними налаштуваннями. У цьому разі ви можете:

  • Перезавантажити пристрій;
  • Оновити операційну систему до останньої версії iOS;
  • Скинути налаштування пристрою до заводських;
  • Відновити пристрій через iTunes або Finder;
  • Видалити підозрілі або некоректно працюючі додатки;
  • Очистити кеш та звільнити місце на пристрої для покращення його продуктивності.

4. Крім того, ви можете без страху чистити забруднені порти та кнопки за допомогою стисненого повітря або м’якої щітки, а також самостійно заміняти захисне скло.

Які проблеми вимагають втручання спеціалістів?

В офіційний сервісний центр Apple приносять гаджети з апаратними несправностями або іншими серйозними пошкодженнями, які не можна усунути самостійно. Такі роботи повинні проводити сертифіковані майстри в професійно обладнаній майстерні. Сюди можна включити:

  • Розбитий екран з необхідністю заміни дисплея або сенсорного модуля;
  • Різноманітні пошкодження компонентів через падіння та удари;
  • Залиття внутрішніх деталей рідиною;
  • Вихід з ладу акумулятора;
  • Будь-які проблеми, пов’язані з материнською платою, контактами та іншими несправностями, що потребують пайки;
  • Поломки кнопок, портів та багато іншого.
Оцінка
( Поки що оцінок немає )
Поділитись в соцмережах
Додати коментар